Dagsarkiv: 07 januari 2010

Läst 2010

Nu finns en ny flik för den stackars ensamma, men tjocka bok jag läst i år Läst 2010. Ska gå och lägga mig tillsammans med lite illaluktande Släke (nu vet jag vad det betyder…), som än så länge är riktigt … Läs mer

Publicerat i Böcker | Märkt | 3 kommentarer

Krokar för Lillebror

Oj vad Lillebror skulle älska de här krokarna från Favoritsaker! De finns i fler färger än rosa för oss som inte tycker att just rosa är rätt i alla lägen.

Publicerat i Snyggt och bra! | Märkt | 4 kommentarer

Fantastisk början på läsåret

Jag trodde att American Wife av Curtis Sittenfeld skulle vara bra, men att jag skulle bli så fast att jag gick och tänkte på Alice större delen av dagarna och läste så fort jag fick chansen trodde jag kanske inte. … Läs mer

Publicerat i Böcker | Märkt , , , | 4 kommentarer

Energi och glädje utlovas

Kommer ni ihåg Ally McBeal där flera karaktärer hade theme-songs som de använde för att t.ex. peppa sig själva. Jag kommer definitivt att behöva peppning så här i skolstartstider och gjorde därför en lista på låtar som ger mig energi … Läs mer

Publicerat i Musik | Märkt | 3 kommentarer