Ännu en pepplåt

min pepplåtslista glömde jag en av de ultimata låtarna. Bra attityd och energi gör att jag alltid känner mig på topp när jag hör den här låten.  It takes a fool to remain sane, så sant som det är sagt!

Kör den på högsta volym, dansa som en galning och sjung för full hals:

Do do do what you wanna do, don´t think twice do what you have to do. Do do do what your heart decide what you have to do that´s all there is to find.

Jag lovar att livet känns lite lättare!

Vilken musik peppar dig?

Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ännu en pepplåt

  1. Agnes skriver:

    Håller helt med dig om den låten. Men på min lista ligger också ”I wish I knew how it would feel to be free” med Nina Simone (och fler med henne därtill) samt ”Those dancing days” med just gruppen Those dancing days. ”Single Ladies (put a ring on it)” med Beyonce är också nåt som får en att svänga sina lurviga, tycker jag :)

  2. Bea skriver:

    Ja, många låtar på din pepplista är faktiskt också favoriter, samma artister i alla fall så kanske jag byter ut endel låtar som Reconsider me iställer med Moneybrother, Mannen med den vita hatten men Kent, För en lång lång tid med Håkan och så måste Alla vill till himlen..med Timbuktu vara med och Baby med Melody Club. Även The Arks One of us is gonna die young, är en så’n som det är svårt att sitta still till.

Kommentera

