Ändrade planer

Tror inte att jag ska läsa Den vita tigern trots allt. Jag tror nämligen att det är en bra bok och det vore synd att förstöra den med min överhettade hjärna som funkar lite så där just nu. Ett vanligt förekommande problem för lärare vid den här tiden på året. Rättningshögar som växer, betyg som ska sättas och dessutom ett gäng tonåringar som antingen vill ha sommarlov eller MVG eller helst både och.

Nu blir det istället Det tredje tecknet som ingår i min Deckarutmaning. En av alla utmaningar jag ignorerat den här månaden. Inte för att jag tror att den inte är bra, men för att den verkar vara lite snällare mot min stackars, stackars skalle.

Ni kanske undrar vad jag sysslat med under kvällen då css-kodandet ändrat både hit och dit i bloggen. Tänkte att jag skulle få till det till det någon gång, men det blir nog inte just idag. Om det ser ut som om jag varit full när jag kodat om sidan är det för att jag inte har någon som helst aning om hur man gör…

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ändrade planer

  1. bai skriver:

    Dette innlegget var godt å lese. Som ny i yrket, har eg lurt på om det er meg det er noko gale med, som har ein litt overoppheita hjerne. Eg har bare lese ei bok denne månaden, og begynner å bli uroleg for meg sjølv.

  2. Ping: Tweets that mention Ändrade planer | Lilla O -- Topsy.com

Kommentera

