Att göra under bloggmaraton

12-16 juli är det Bloggmaraton och då ska jag och andra bloggare fixa lite extra.

Det här har jag tänkt göra:

  • Uppdatera min A-Ö-lista för recenserade böcker.
  • Ta bort och lägga till på min Topp-100-lista.
  • Uppdatera min läsutmaningssida.
  • Organisera om mina läslistor.
  • Göra det lättare att söka recensioner inom en viss genre.
  • Fundera över ny bokfrågeutmaning.
  • Fundera vidare på ett bokbyte med våra avlagda och oönskade böcker (redan en bit på väg)
  • Kolla upp hur det fungerar med egen domän och fundera igen på om det är ett vettigt alternativ.
  • Kanske byta till en profilbild där jag faktiskt syns.
  • Bestämma om jag ska dumpa Lilla O.

Häng på du också!

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Att göra under bloggmaraton

  1. Annika skriver:

    Ja, i morgon smäller det och jag känner mig riktigt laddad!

    Den där sista punkten lät ju lite spännande och till viss del ”dramatisk” :-)

    • Lilla O skriver:

      Jag är ju faktiskt inte döpt till Lilla O och känner mig inte alltid så liten. Blir det ny domän så får hon stanna här. ;-)

  2. Annika skriver:

    Ha ha, jag förstod att det var något sådant men man kan ju aldrig vara riktigt säker :-)

    Jag kommer nog att haka på ditt bokbyte förresten om jag inte är för sent ute!?

Kommentera

