Dagsarkiv: 10 februari 2009

Fin men dyr!

Och röd. Rött ska det vara. Har knappast råd med den här fina radion, men drömma kan man alltid!

| Märkt | Lämna en kommentar

Så fint!

Tänk att få ett sådant här fint skrivkit. Kanke kan det till och med få arga värstingar att älska att skriva. Enligt min lärare på lärarhögskolan älskar alla barn att skriva, men det är inte riktigt min erfarenhet. Kanske är … Läs mer

| Märkt | Lämna en kommentar

Nej!

Dagens i-landsprobelm: jag missade Top Model eftersom jag glömt programmera min älskade dekoder. Nu får jag spela in reprisen på lördag istället och därmed vänta flera dagar på att få veta vem som vann. Ja, det är sant, jag har … Läs mer

| Märkt | Lämna en kommentar

Läbbig bok!

Idag kom boken Från glass till bajs av Steve Alton med posten. Den ska enligt framsidan varit äckligt informativ och jag är benägen att hålla med. På framsidan kan man känna på en läskig och klibbig tunga och boken är … Läs mer

| Märkt | Lämna en kommentar

Allt ska göras nu…

Det finns en sak med mig som jag vet retar gallfeber på min käre make. När jag kommer på något som måste göras måste jag göra det med en gång. Nu ikväll hittade jag en lapp från dagis som vi … Läs mer

| Märkt | Lämna en kommentar

Varning!

Läste just ut Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap av Mary Ann Shaffer och hjälp vilken tråkig bok det var. Satte en tvåa på den på Bok.nu men det var en väldigt svag sådan. Nu är jag visserligen inget fan av brevromaner, … Läs mer

Publicerat i Böcker | Märkt , , | Lämna en kommentar

Dyr fobi!

Jag lider av frisörskräck. Jag vågar inte byta frisör av rädsla för att någon ny förmåga ska ställa till det rejält. I-landsproblem BIG TIME! En gång gick jag till grabbarnas frisör som är söt och rar på alla sätt. Klipper … Läs mer

| Märkt | Lämna en kommentar