Härligt, härligt!

Stort grattis till stjärna tre!

Du har en mycket tydlig och engagerad berättarröst som framträder tydligt framför den passande bakgrundsmusiken. En bra berättelse om er verksamhet, det verkar som att ni är lärare som bryr sig på riktigt. Nu återstår att du visar upp och berättar till din film på ett examinationsseminarie. Vi återkommer när det är dags att anmäla sig.

PIM 3 är alltså godkänd! Härligt, härligt!

Det var värt alla timmars arbete förra veckan!

Det här inlägget postades i Skolsnack och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Härligt, härligt!

  1. Maud skriver:

    Vilken bra kritik!!
    Redan klar med stjärna tre!! Jag som tyckte att jag kommit långt… =)
    Snöiga kramar från Kumla

  2. GRATTIS!

    Jag ska börja med PIM 3 nu men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vilken bra kritik du fick!

  3. Hanna skriver:

    Snyggt jobbat!!!

  4. Lilla O skriver:

    Det känns skönt att det är klart! Gör inte mitt misstag och glöm att göra om det till rätt format i Photostory. Min inlämning blev för stor och jag lade timmar på att förminska den. Hade jag bara tryckt på en enda knapp hade jag sluppit det. Lite typiskt mig, men jag är nöjd med slutresultatet trots allt. Fina bilder på mina elever!

Kommentera

