Pocket och Prassel: Final

Tack så jättemycket kära hemliga bokvän (som faktiskt blivit lite hemlig igen, måste leta upp din blogg) för ett härligt och juligt paket. Ursäkta att tacket dröjde, men jag väntade tills nu med att öppna paketet för att slippa två hysteriska grabbar slitande i härligheterna.

Ett styck bildbevis blir det denna gång och som ni ser innehöll paketet mycket! Änglaspelet stod jag själv och tittade på igår, jättesött. Köpte pepparkaksdeg i affären idag, så även formarna kommer snart till användning. Djungelvrål är en höjdare och salmiakchoklad har jag aldrig smakat. Den söta asken med tomten och flickan (syns lite dåligt på min kassa bild) innehåller sockerfria minttabletter. Suveränt söt! Kommer att använda dem till mina laktostabletter som jag nu bär med mig i en sanslöst ful och bucklig liten burk. Tack också för det höstiga kortet. Jag bor inte så långt från Borås och känner igen vädret…

Och sist, men definitivt inte minst, tack för boken. En bok som jag aldrig hört talas om av en för mig okänd författare, Booked to die av John Dunning. En pusseldeckare med en bokgalen kommissarie i huvudrollen. Låter riktigt bra, har du läst den själv?

Tack för alla dina paket, det är suveränt med lite vardagslyx!

Höst-09 103

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Pocket och Prassel: Final

  1. Bokvännen skriver:

    Det känns tråkigt att inte ha fler paket att klura på nu 🙂

    Jag har inte läst boken, men är väldigt nyfiken på den själv. Jag läser inte så mycket deckare annars, men det här var en titel som jag fastnade för ..och innehållet verkar också vara bra 😉

  2. Emma skriver:

    Tada!
    Det blev inte så mycket till avslöjande, men en uppdatering på adressen i alla fall 🙂

Kommentera

