Min tvåa

Sitter och tittar på reprisen av Idol, i fredags blev det ingen direkt tv mer än Dobidoo med ett halvt öga. Såg förresten Joakim Cans IRL igår och jösses vad snäll han ser ut. En annan som ser snäll och trevlig ut är Martin Stenmarck som var gästdomare i fredagens Idol. Inte direkt den mest kritiska jurymedlemen någonsin kanske.

 Håller dessutom med Martin Söderström , måste det vara smörigt bara för att det är kärlekstema? My life would suck without you gav lite välbehövlig balans till tillställningen.

Och så var de bara fyra. Tycker att Mariette är lysande bra och jag håller alla tummar för att hon ska komma tvåa. Vinnaren måste ju stå ut med den hemska vinnarsången och den lär knappast passa henne. Erik eller Tove får gärna vinna istället. Calle är lite väl mycket för min smak.

Det här inlägget postades i Tv, film och radio och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Min tvåa

  1. Maud skriver:

    Calle ska vinna och Tove försvinna. =)
    Får ju heja på det näst bästa när min söta lilla favvo ”Rabih med rösten” försvann!

Kommentera

