Inte min tid på dygnet

Igår lyckades jag ta mig till jobbet för sent och dessutom utan jobbnycklar och kalender. Idag vaknade hela familjen tjugo i åtta. Ungarna skulle lämnas på dagis tjugo minuter senare.

Behöver jag säga att det blev bråttom? Behöver jag säga att Lillebror och Storebror grinade ikapp? Behöver jag säga att jag fortfarande är lite seg?

Morgonen är definitivt inte min tid på dygnet.

Det här inlägget postades i Familj och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

