Serie jag missat

Jag vet inte egentligen varför jag inte började se den danska serien Livvakterna som nu prisats med en Emmy. Jag älskar att lyssna på danska och många serier från Danmark brukar vara väldigt bra. Favoriten är nog Nikolaj och Julie men Anna Pihl var också ruggigt bra.

Tror tyvärr att det handlar om min oförmåga att göra en sak i taget. Inte sällan sitter jag med datorn i knär samtidigt som jag tittar på TV och det är svårt att följa en dansk serie utan att läsa texten och koncentrera sig fullt ut. Jag är dålig på att koncentrera mig just nu. Kanske något att träna på med hjälp av Livvakterna?!

Det här inlägget postades i Tv, film och radio och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Serie jag missat

  1. Eva-Cecilia skriver:

    Jag gillar danska serier och Livvakterna har jag suttit klistrad framför. Rekommenderar verkligen att du tittar, fast det kräver förstås koncentration…
    Nikolaj och Julie tittade jag också på, men det hade jag glömt :-).

Kommentera

