Bästa 00-låtarna?

Jag försökte mig på en lista för ett tag sedan, inspirerad av sajten nollnolltalet.se med mina Topp-100 låtar från 00-talet.

Nu har jag äntligen gjort en Spotifylista, med nästan alla låtarna. Jag hittade inte MC Solaar, som faktiskt finns med i de avslutande Parisavsnitten i Sex and the City.

Topp-100 enligt Lilla O: nollnolltoppen

Vill du rösta på 00-talets bästa låtar kan du också gå in på P3-populär.

Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bästa 00-låtarna?

  1. Annika skriver:

    Apropå känslor så har jag redan svarat på din enkät. Mina svar hittar du här: http://alkb.se/enkat-bocker-som-vacker-kanslor

  2. Hanna skriver:

    Äntligen tillgång till Spotify igen och tusan vilken bra lista.

Kommentera

