Ett budgetalternativ

Boxen med tio cd-skivor kostar en del, men varför inte köpa en ljudbok där Tomas Tranströmer läser sina egna dikter. 82 stycken från 10 böcker. Kan tänka mig att det är en riktig höjdare. Jag minns när jag lyssnade på Östersjöar från en knastrig LP-skiva. Ett av mina starkaste lyrikminnen.

Tomas Tranströmer läser 82 dikter ur 10 böcker 1954-1996

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett budgetalternativ

  1. jaglovisa skriver:

    Åhhh, Låter superbra! Nu blev jag inspirerad igen …! Tack för det! 😉
    Hoppas du får en skön måndag!

Kommentera

