Lite sand mellan tårna

Jag hoppas på en veckas sommarväder, som det brukar vara vid den här tiden i Hurghada. Klockan 04.00 imorgon ska vi sitta i bilen klara för avfärd mot Landvetter. Mormor, morfar, mamma, pappa och syrran är vårt ressällskap. Lägg också till ett gäng böcker som jag hoppas hinna varva ner med.

Ett antal inlägg är förberedda och ska hålla bloggen hyfsat levande. Mina fem kommentarer per dag kommer att få vänta tills jag kommer hem. Inte heller kommer jag att kunna besvara era, men skriv gärna en rad ändå!

Ha en skön vecka. Det tänker jag ha!

Det här inlägget postades i Funderingar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Lite sand mellan tårna

  1. Annelie skriver:

    Åh! Trevlig resa!

  2. Bea skriver:

    Ha det så skönt – förutsättningarna låter fantastiska!

  3. Anna skriver:

    Hoppas ni får det underbart!!

  4. Hoppas ni får en trevlig resa. Låter härligt i alla fall.

  5. bai skriver:

    Eg blei litt misunneleg nå. Eg gruer meg til å gå ut i snøen. Det er kaldt og vått her.

    Ha ei nydeleg veke i sola!

  6. Johanna skriver:

    Ha en jätteskön vecka!

  7. Hemliga damen skriver:

    Men så underbart! Njut!

  8. Paperback Lover skriver:

    Njuuuut Lilla O! Hoppas du kan koppla bort bloggen! Jag lovar att kommentera här även när du är borta!

  9. Maria skriver:

    Hurghada, minsann! Det kan hända att du åkte med mitt nya bolag ner… 😉 Hoppas i så fall att servicen ombord var strålande!

  10. evacecilia skriver:

    Härligt! Ha det bäst!

Kommentera

