Ännu en riktigt trevlig julklapp

 

Tack till min hemliga bokvän, ett något sent sådant, för ett riktigt bra paket. En bok som jag velat läsa hur länge som helst Hungerspelen av Susanne Collins och därtill en bok som verkar hur bra som helst Dårskaper i Brooklyn av Paul Auster. Jag tyckte mycket om New York Trilogin, men något annat har jag inte fått tummen ur att läsa av Auster. Min bokvän skriver i sitt brev att den är ”en riktig feelgood-roman som samtidigt är välskriven” och det låter ju perfekt. Hon skriver också att hennes elever gillat Hungerspelen och är alltså en kollega. Får ta och snoka runt lite, men det blir nog inte just idag. En massa gott godis både till mig och grabbarna fanns också i paketet. Stort tack för allt!

God jul till dig, ska bli kul att få veta vem du är!

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ännu en riktigt trevlig julklapp

  1. Ping: Dokusåpa med knorr « enligt O

Kommentera

