Läsutmaningar 2010

Jag har troligen tagit mig vatten över huvudet, men det gör ingenting så länge jag inte drunknar. Lagom har aldrig varit min melodi därför följer jag med (så gott jag kan) i följande läsutmaningar:

Jorden Runt 2.0
Bokustoppen 2010
Läs boken se filmen
Dessutom läser jag femton för mig nya deckarförfattare och tolv dito poeter.

Jag hittade också en vettig utmaning hos Dolly som själv tänker läsa 20 böcker som stått länge i hyllan. Jag har en hel hög, men nöjer mig ändå med att försöka läsa 10 böcker som dammat igen ordentligt. I min egen hylla då, inte hos mamma, mormor eller på biblioteket…

den här sidan kommer jag att länka till de böcker jag läst.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

