Krokar för Lillebror

Oj vad Lillebror skulle älska de här krokarna från Favoritsaker! De finns i fler färger än rosa för oss som inte tycker att just rosa är rätt i alla lägen.

Det här inlägget postades i Snyggt och bra! och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Krokar för Lillebror

  1. Paperback Lover skriver:

    Han är fortfarande inne i sin rosa period alltså? Så himla fina krokar, men de är för puttenuttiga för min smak, skulle inte riktigt passa hemma hos mig (även om jag säkert är skyldig till en hel stilbrott och blandar för mycket).

  2. Olivia skriver:

    De var jättefina, och jag tycker att rosa är rätt i precis alla lägen!

  3. Red Fox skriver:

    Såå snygga! Rosa är alltid rätt tycker jag!

Kommentera

