Läst 2010

Nu finns en ny flik för den stackars ensamma, men tjocka bok jag läst i år Läst 2010. Ska gå och lägga mig tillsammans med lite illaluktande Släke (nu vet jag vad det betyder…), som än så länge är riktigt spännande. Från 2010-listan finns också en direktlänk till 2009-listan.

Vill du veta vilka böcker jag läst tidigare år kan du klicka på Boklistor.Där finns också min Topp-100-lista (som borde uppdateras) och lite lyrik från 2009.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Läst 2010

  1. violen skriver:

    Väntar på Släke……..blir Matthandlare Olssons död tills dess…….

  2. Ellinor skriver:

    Spännande, själv håller jag på och läser hans andra bok; Dykaren, (då jag redan läst Släke, som jag gillade väldigt mycket.) Nr två är också riktigt spännande!

    • Lilla O skriver:

      Slutet kvar på Släke, den är hur bra som helst än så länge. Hoppas att alla trådar knyts ihop, men jag fattar inte hur det ska gå till än så länge.

Kommentera

