Luuk på topp

Tycker verkligen att Luuk och Lindström har gjort På spåret till en ännu bättre och definitivt svårare frågesport. Måste också säga att jag gillar Filip och Fredrik riktigt mycket efter att ha irriterat mig en del på dem tidigare. De är mina favoriter, men jag är rätt svag för Jessica Gedin och Hans Rosenfeldt också. Peter Apelgren är en sötnos också och Hans Rosling och Doreen, söta Doreen.

Idag började vi prata om Luuk och allt roligt han har gjort. Försökte få maken att komma ihåg det här klippet, men lyckades inte. När Luuk var kär i den där rödkindade sportfånen ni vet. Maken fattade inte vad jag menade, men ni gör det kanske.

Hur som helst, det är kul, ta er en titt!

Ja och då var det definitivt dags för mig att sova…

Det här inlägget postades i Tv, film och radio och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Luuk på topp

Kommentera

