Det väller in böcker.

Vixxtoria hade rätt, man ska inte ge löften som inte går att hålla. Visserligen är året bara några dagar gammalt, så på länge sikt kanske det funkar ändå. Betänk dock att det redan är ett gäng böcker på väg hem till de redan överfulla hyllorna i familjens O:s hus. Grabbarna har fått sin del, men mest är det bokoman-mamma som inte kan hålla fingrarna i styr då datorn nästan som av sig själv klickar sig in på diverse internetsidor där det finns böcker till försäljning. Samma mamma bar också hem en kasse full av böcker från biblioteket i fredags.

Nu lovade jag förvisso inte att jag inte skulle köpa eller låna böcker, jag sa bara att jag skulle läsa böcker som dammat igen i bokhyllan. Det ena behöver ju inte utesluta det andra.

Böcker på väg från Adlibris, Bokus och Amazon.co.uk alltså.

Från Amazon med fokus på deckarutmaningen.

  • Dead Before Dying (Coronet books), Deon Meyer
  • Sleepyhead (Tom Thorne Novels), Mark Billingham
  • Raven Black (Shetland Quartet 1), Anna Cleeves
  • All the lonely people, Martin Edwards
  • Someone Special, Sheila O’Flanagan

Från Adlibris med Persepolis för Jorden Runt.

Antal ISBN Titel
1 9163850362 LÖÖF, JAN:ABC BOKEN
1 9163864746 SENDAK, MAURICE:TILL VILDINGARNAS LAND
1 9170374015 SATRAPI, MARJANE:PERSEPOLIS. D. 1-4

Från Bokus, bara för att…

– 1 st Extremely loud & incredibly close (9780141025186) à 75.00 kr

– 1 st Kärlekens historia (9789185251742) à 44.00 kr

– 1 st Bit Of A Blur (9780349119939) à 117.00 kr

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Det väller in böcker.

  1. evacecilia skriver:

    Det är roligt när det väller in böcker. Tids nog hinner man läsa dom också :).

  2. MariaH skriver:

    Härligt! Föräldrapenning tillåter inte så mkt utsvävningar men lite är på väg hem iaf…
    Anna Cleeves är jag rejält nyfiken på förresten.

  3. Annika skriver:

    Det väller in böcker här också. Det kanske känns bättre när du vet att du är långt ifrån ensam om din situation 🙂

  4. Snöfrid skriver:

    Nytt år – ny litteratur! Eller något i den stilen… säger vi 😉

  5. Vixxtoria skriver:

    Jag har ofta rätt 😀 Det betyder dessvärre inte ens att jag själv lyssnar på mig själv, så jag begär knappast att nån annan ska göra det.

    Jag har i alla fall hållit mitt löfte till dig, och innan veckans utgång skrivit om Laura-biografier. Finns nu till allmän läsning hos mig. Håll till godo!

  6. Vixxtoria skriver:

    Just det, ja. Jag vill också särskilt gratulera till Vildingarnas land. Åh, en sån underbar bok! Mera monster, säger jag bara! (Du har väl koll på Gruffalon också?!)

Kommentera

