Chans till bokvinster

Hittade Lotta Bromés bokklubb på P4 där man kan vara med i utlottningen av månadens utvalda bok.  I januari är det Jens Lapidus Snabba Cash som gäller, antagligen för att filmen är på gång. Den klarar jag mig utan, men i övrigt verkar bibliotekarien Staffan Wennerlund välja ut bra böcker. En av de utvalda är Allt går sönder som jag skriver om här.

En bok som verkar riktigt bra kan man vinna hos Hellre barfota än boklös. Människor helt utan betydelse går till den med den bästa motiveringen för vinst.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Chans till bokvinster

  1. Ylva skriver:

    Jag tyckte inte om ”Människor utan betydelse” eller ”Darling” som han har regisserat så jag gillar nog helt enkelt inte det Kling gör.

Kommentera

