Fler biominnen

Så här i filmfestivaltider kommer jag att bjuda på några fler biominnen. Sedan tidigare har jag skrivit om Sleep with me som jag såg på festivalen 1995, Sjöfartsnytt som jag såg på en grekisk utomhusbiograf, Reservoir Dogs som jag såg på en rökläktare i Brighton, Den perfekta cirkeln som fick mig att gråta hejdlöst på festivalen 1998 och så slutligen Check-point som gjorde mig minst sagt förbannad under festivalen 2003.

Det ska verkligen bli kul att se några filmer i år. Har inte varit på festivalen sedan 2005 då Storebror låg i magen. Definitivt hög tid att gå igen.

Det här inlägget postades i Tv, film och radio och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

