Dags för bokträff

Ikväll är det så dags att träffa de andra bokbruttorna i den stora staden Göteborg. Efter ganska mycket eftertanke har jag valt Kärlekens historia av Nicole Krauss att läsa till nästa gång och hoppas att ingen läst den. I så fall blir det nog Sadie Jones. Tills imorgon har vi faktiskt inte haft någon speciell bok, utan fri julläsning. Förra gången vi sågs var vid lucia då vi lagt ungefär fem veckor mellan varje träff ibland sex, men sällan fyra. Alla måste ha en rimlig chans att hinna läsa.

Jag hoppas på en riktigt trevlig kväll i goda vänners lag. Trötta småbarnsmammor behöver det ibland. Helgen bjuder också på barnvakt och två filmer.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dags för bokträff

  1. Red Fox skriver:

    Vad trevligt med bokträff! Kärlekens historia läste jag i somras, kom ganska långt men avslutade den inte. En bok som jag trodde mycket på men som var lite lam för min smak. Hoppas du gillar den – och din bokgrupp förstås! 🙂

Kommentera

