Dagens I-landsproblem

Har börjat berätta för vänner att jag bloggar och det är kul att få respons och till och med lite beröm för det jag skriver. Gårdagens samtal tenderade dock att bli lite annorlunda. Vad jag än berättade fick jag svaret ”jo jag läste om det” och det kändes riktigt skumt.

Det här inlägget postades i I-landsproblem och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dagens I-landsproblem

  1. Morrica skriver:

    Och när du nu försöker ta upp detta till samtal kommer svaret att bli ‘jo, jag läste ju om det…’

    Metakommunikation. Vi behöver nog en inkörssträcka innan det känns helt hemvant.

Kommentera

