Splittrad läsning pågår

Det är inte bara på jobbet och framför datorn jag är splittrad. Just nu är det ingen ordning på läsningen heller och då talar vi om riktiga problem. Runt huset ligger ett gäng halvlästa böcker och på jobbet finns några till. Dessutom är listan på böcker jag ska läsa i februari redan löjligt lång. Så kan det gå när man hoppar på en massa utmaningar, starta några själv och sedan dessutom har mage att vilja läsa något utöver detta och kanske till och med vara spontan någon gång.

Och lösningen?

Överge blogg och twitter och ägna kvällen åt att läsa. Frågan är bara om Alex James eller Unni Lindell ska få följa med till sängs? Unni måste tillbaka till biblioteket snart så hon vinner på det, trots att James känns trevligare. Boken jag helst vill läsa ut, Allt är bara bra tack har jag glömt på jobbet mitt i det rafflande slutet. Illa.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

