Bokustoppen står still

Det är väl skönt att någon läsutmaning gör det enkelt för mig just nu. Även denna vecka ligger Jens Lapidus Snabba Cash högst på listan. Skynda att älska närmar sig toppen och förutseende som jag är har jag beställt den.

Köpstopp? En bok var jag tvungen att köpa och sedan råkade det slinka ner några till. Det är något fel på Bokus kundvagn.

Och resten av listan då? Karin Wahlberg är ny på listan med Sigrids hemlighet, men den känner jag mig inte jättesugen på. I övrigt är det snart dags för Ranelid och kanske borde jag klämma in en Vallgren också då jag ännu inte läst något av honom.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bokustoppen står still

  1. Det är så hopplöst med köpstopp. Jag har också infört det men i mars fyller min pappa år och han vill bara ha böcker av mig i present. Därför kommer jag snart skicka iväg en beställning och jag vet redan att jag inte kommer att kunna låta bli att köpa böcker till mig själv då.

    För övrigt ramlade i och för sig Snabba Cash ner i kundvagnen senast jag handlade (man fick köpa en pocket för 25 kr) och då kunde jag inte stå emot.

Kommentera

