Efterlysning

Jag är inte så bra på att hålla i läsutmaningar märker jag. Läser mest för mig själv och glömmer att andra kanske gör det också. Är det så att du läst någon lyrik eller någon deckare under januari/februari så får du gärna lämna en kommentar med en länk. Jag har lovat Violen en sammanställning och det ska hon få!

Själv har jag läst Om honom av Christine Falkenland i Lyrikutmaningen och dessutom påbörjat Halleluja liksom av Bob Hanson.

I deckarutmaningen har jag läst Släke och Dykaren av Håkan Östlundh och ska just börja med En röd hjältinnas död av februaris författare Qiu Xiaolong.

Följ hur det går för mig i alla utmaningar här. Det har blivit lite ”den som gapar efter mycket” över min läsning i år.

Hur går det för er?

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Efterlysning

  1. Paperback Lover skriver:

    För min del har det faktiskt gått bra i de flesta utmaningar, förutom att de böcker som legat på bokustoppen och som jag har beställt inte har kommit ännu 😦

    Dessutom borde jag gå och låna lite gamla franska nobelpristagare på biblo men det har jag inte kommit mig för ännu.

    Däremot har jag beställt Släke av Östlund. Ser fram emot den läsningen!

  2. lustigkulle skriver:

    Jo’rå – det knallar! Har precis börjat på de poeter du rekommenderade. Se min kommentar till tidigare inlägg.

Kommentera

