Nyanlända böcker

Idag kom det första paketet i Pocketkedjan. Marita lyckades hitta en bok jag fingrat på hur många gånger som helst, men inte riktigt vågat läsa. Nu ska jag göra det. Andra boken är av en författare som jag tänkt läsa hur länge som helst. Ett riktigt bra paket alltså.

Dagens andra bokpaket innehöll en recensionsbok från Alfabeta som jag blev väldigt glad för, Pick-up av Eva Dozzi som skrev underbara Jävla John. Ännu en bok på läsväntelistan alltså, men det verkar vara en god sådan. Behöver något trevligt så här i tröttider.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nyanlända böcker

  1. fullbokhylla skriver:

    Kul att höra att det kom fram!

  2. Red Fox skriver:

    Världens lyckligaste folk – blir lite nyfiken, är den bra?
    (Jag är lite avis på alla bokkedjor och bokpaket som förekommer på bloggarna, jag kan ju inte vara med eftersom jag är utomlands… Så jag tänker inte kommentera ditt inlägg… hahaha…)

Kommentera

