En bil att drömma om

Jag såg en bil jag vill ha idag. Vet inte vilken modell det var. Kommer inte ens ihåg färgen (kan ha varit vit eller så var det bara snö). Det jag kommer ihåg är det fantastiska registreringsordet: BOK

Tror ni inte att livet skulle kännas lite extra bra om man fick sätta sig i den bilen varje dag?

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En bil att drömma om

  1. Morrica skriver:

    Ett tag kanske, sen skulle jag nog börja skämmas över att jag åkte bil varje dag fast jag bor i Skåne där det går bussar överallt.

Kommentera

