Vårmode för boknördar

Kanske dags att införskaffa en sådan här t-shirt för att få lite spänning i livet. Vad säger ni bruttor?

Eller kanske en sådan här? Passar på jobbet!

Eller varför inte lite 70-tals feeling:

Mina favoritdikter:

sant som det är sagt:

Pavlov för bokälskare:

En väska som gör i alla fall mig glad:

Tack hyllan för att du tipsade om sidan!

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Vårmode för boknördar

  1. alex skriver:

    Gillar den första. Ett par blå hängselbyxor till kanske?

  2. Morrica skriver:

    Bruttor? Whoom, that took me back!

    *hämtar mig*

    Den sista tröjan, finns den i svart, tro?

  3. MariaH skriver:

    cafe press är totalt livsfarligt att surfa runt på…
    Jag har en sån här http://www.cafepress.com/+im_a_librarian_bitch_babydoll_tshirt,10971010
    men tyvärr har den fått fläckar som inte går bort så jag kan inte stajla runt i den utan den får finna sig i hemarbete..

  4. Red Fox skriver:

    Haha… den första är ju hur cool som helst… om man hade haft en bokklubb förstås! 🙂

  5. Toffs skriver:

    ojoj, tröja två riskerar att bli hemskickad till Borlänge när jag blir lite rikare! Hur frän som helst ju…och snart, snaaaart är jag där!

Kommentera

