Fler medaljer

Först blev jag nästan besviken när Kalla och Haag kom in som tvåa guldet kändes så nära. Men visst är det en fantastisk prestation av Sveriges OS-drottningar så här långt. De har verkligen en riktigt skön inställning och jag hoppas att de får en medalj till i torsdagens stafett. Underbara bilder på de överlyckliga silvermedaljörerna värmer i hjärtat.

Ikväll händer inte mycket spännande, men stafetten i skidskytte ska jag helt klart se. Hoppas, hoppas att Helena Jonsson lyckas få ihop både skytte och åkning. Chansen att det blir medalj känns väl inte direkt megastor.

Det här inlägget postades i Sport och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fler medaljer

  1. Annika skriver:

    Det svenska skidlandslaget har gjort ett fantastiskt OS och jag är stum av beundran. Att de svenska damerna lyckades knipa en femte plats i stafetten trots ett något decimerat lag är ytterligare ett faktum som imponerar grymt mycket på mig. Och än är OS inte slut …

Kommentera

