Kaos enligt O

Plockade just ur diskmaskinen och lyckades därefter fylla en hel maskin med disk som stod och skräpade i köket och vid TV:n. Tyvärr är detta familjen O i ett nötskal. Dags för söndagsryck så att vi får lite ordning i kaoset. Kanske ska jag packa ner GP-utställningen och köra till återvinningen också.

Varför har jag ingen hemmafru som kan ordna upp kaoset?

Det här inlägget postades i I-landsproblem och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kaos enligt O

  1. Paperback Lover skriver:

    Åh, vad jag önskar att jag hade en diskmaskin….

  2. Hanna skriver:

    När jag och min älskling flyttade in i hus fick vi i ett nafs både diskmaskin och tvättmaskin. Underbart.

Kommentera

