Men vilken bra idé!

Jag har läst i bloggen agnes i Lund, men jag har aldrig fattat att det finns en nätbokhandel knuten till den. Lite trögt kanske, men nu har jag äntligen insett det. Och vilken bra idé det är! Att kunna köpa guideböcker om länder och skönlitteratur från dem i samma bokhandel utan att behöva leta ihjäl sig. Sveriges första resmålsbaserade nätbokhandel beskrivs den som och hit kommer jag att återvända när jag ska resa på riktigt eller i fantasin.

Idag är det dessutom 20% rabatt. Tyvärr måste jag passa själv just nu. Måste läsa ut de böcker jag har (eller i alla fall några av dem) innan jag köper mer. Bokhögarna tar över vårt hus och det är inte alla i familjen som tycker att det är en trevlig inredningsdetalj.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Men vilken bra idé!

  1. agnes i Lund skriver:

    Man tackar . . . Måste fundera på det där med att förtydliga länken till butiken.

Kommentera

