En fantastisk låt

Filmen Music and lyrics är lite söt, men filmens största behållning är den fantastiska 80-tals hit som inleder den:

Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En fantastisk låt

  1. Eva skriver:

    Åh vad jag skrattade. Har nu e-mailat videon vidare till min dotter, som är några få år yngre än du. Ska bli spännande att höra vad hon skriver om den.

    Jag gillar din blogg. Om jag någon gång får igång min under namnet Sossetanten kommer jag att länka till din.

  2. Johan Eckman skriver:

    Jag älskar den filmen! Vet inte hur många gånger jag sett den!

  3. Helena skriver:

    Filmen är ok men låten och framförallt videon är ju hur ”bra” som helst 🙂

Kommentera

