Nytt jobb?

När jag öppnade ännu ett bokpaket idag ställde Storebror följande fråga:

Mamma, är du en sån som läser böcker först för att se så att de inte är för läskiga för andra?

Och ja, det kanske jag är. Nu ska jag i alla fall läsa Vyssan Lull av Carin Gerhardsen (Ordfront Förlag), Fallet Vincent Franke av Christoffer Carlsson (Piratförlaget) samt Janusstenen av Elly Griffiths (Minotaur)  så fort jag hinner och recensera så fort jag får. Lovar att berätta om de är för läskiga.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nytt jobb?

  1. Ja du måste berätta det här så vi inte läser böcker som får oss att ligga vaken om nätterna. 🙂

  2. Karin/Bokcirkel skriver:

    Jag läste klart fallet Vincent Franke igår. Jag tyckte om den. Lite hemskt var den dock 😉

Kommentera

