Söta små ägg

Godis lär grabbarna O få så att det räcker och blir över när vi gör släktturné i påsk. Jag kommer istället att köpa egglings till dem. Finns på Blubox.se och jag tror att de helst vill ha solros och smultron. Jag vill nog ha någon ört att pryda köksfönstret med. Kanske basilika.

Tycker man att det ska vara godis i påskäggen kanske det här kan vara något.

Det här inlägget postades i Snyggt och bra! och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Söta små ägg

  1. Vixxtoria skriver:

    De där äggen var ju supersöta. Det tror jag några stycken hemma hos oss skulle tycka om också. Förutsatt att det blir något annat ägg med choklad, förstås.

    Annars önskar sig min dotter mest av allt en drakpappa i sitt påskägg. Har faktiskt ingen aning om varifrån hon fått det, men hon tycker tydligen att sin tvåhövdade plastleksaksdrake behöver en förälder till (förutom mamman då, som är en Ikea-drake, döpt till Drak-Ulla, förstås).

Kommentera

