Bokustoppen v.12

Ännu en vecka i topp för Syskonkärlek som kanske får bli påskläsning så att jag får stryka någon bok i utmaningen. Utan ett ord har sålt så bra att den är tillfälligt slut och stannar (kanske därför) på andra plats. Nygammal på tredje plats är Någon slags frid som jag fick på posten för någon vecka sedan. Passande påskekrim kanske.

Ny på listan är Stalins kossor, som jag läst. Direkt in på fjärde plats och jag kan tänka mig att den klättrar ytterligare. Ny är också Drömfakulteten av Sara Stridsberg som liksom Sofi Oksanen är väldigt aktuell just nu.

Hela listan hittar du här.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

