I-landsproblem för bokbloggare

Dagens i-landsproblem är klart bokrelaterat. När jag kom hem idag hade brevlådan ramlat ner från brädan den är uppskruvad på. Den låg på marken helt fullknökad med bokpaket. Judaskyssen av Anna Grue från Piratförlaget som låter riktigt bra, fyra böcker från bokförlaget Hegas som ger ut lättlästa böcker för ungdomar och slutligen Jag ska räkna till hundra och aldrig sluta leta av Monica Wilderoth från Norstedts.

Vilken läspåsk jag ska ha. Har så många olästa recensionsböcker att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Se där, ännu ett i-landsproblem. Maud påminde mig dessutom om att det är svårt att få med alla böcker på kvasten. Det kan bli lurigt…

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till I-landsproblem för bokbloggare

  1. Cicci skriver:

    Ha ha ha
    Vilket härligt i-landsproblem! 🙂
    Fick också Judaskyssen idag som jag tänkte läsa nu under påsken.

    Ps. Hoppas att du fick upp brevlådan ordentligt igen. Ds.

  2. Cecilia skriver:

    Lite avis blir man allt. Min postlåda får gärna också gå söner om det beror på att det är för många paket i den. 🙂

  3. Karin/Bokcirkel skriver:

    jag har just läst ut judaskyssen. Tyckte den var riktigt bra. En bok helt i min smak 🙂

  4. Klara skriver:

    Instämmer – härligt problem! Lite samma känsla får jag ibland när jag går på stadsbibblan (bor fem minuter därifrån, och den ligger dessutom på sträckan som jag dagligen går till och från jobbussen vilket innebär många besök). Att det finns för många böcker att låna, att min påse blir för tung att bära och att jag inte riktigt vet var jag ska göra av de långa lånekvittona jag får – de tynger plånboken väldigt fort! Men härliga problem trots allt!

  5. Fru E skriver:

    Åh, en brevlåda som dukar under av bokpaket låter toppen! 🙂

  6. mariasbokliv skriver:

    Även jag fick Judaskyssen igår, jag tror min brevbärare är rätt tacksam över att han är bilburen med tanke på alla märkliga paket som är på väg till min låda, vore nog tungt att cykla runt med dem.

Kommentera

