Trevligt bokbyte

Jag behöver absolut inte fler böcker med tanke på alla bokhögar som hotar att ta över huset helt och de läslistor som börjar anta absurda proportioner. Därför hade jag inte tänkt att vara med i En bok om dagens bokbyte nu i april, men det är ju så himla kul att jag inte kunde låta bli.

Ett vårbyte med böcker och prassel är det som gäller den här gången.  Du kan också anmäla dig till fram till den 10:e april. Enda kravet är att du har en aktiv blogg och att du gillar att klura på det perfekta paketet till någon trevlig bloggkollega.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Trevligt bokbyte

  1. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra med det där bokbytet än. Har ju liksom du ett överflöd av olästa böcker. Å andra sidan är det ju alltid trevligt med överraskningspaket. Men det lutar ändå åt att jag hoppar över detta byte. Kanske…

Kommentera

