Gammal skåpmat

Tills jag hinner svara på frågorna inför vårbytet kommer här länkar till några gamla formulär.

Sommarpåsesvar (boken jag önskar mig där har jag redan köpt, men inte läst)

Pocket och prassel svar

Julpåsesvar

Märker när jag läser svaren på frågorna att tillfället är avgörande, därför kommer jag att svara på formulären igen.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gammal skåpmat

  1. Maria skriver:

    Det var Foppa som var ombord. Jag vågar inte sätta ut hans namn i min blogg, eftersom jag är rädd att företaget lusläser min blogg (de är ytterst känsliga när det gäller jobbrelaterade inlägg).
    Kram på dig!

    • Lilla O skriver:

      Misstänkte att det var han, men tänkte att det säkert fanns en anledning till att du inte satte ut något namn. Kanske kan autografen ge dig lite jobbtur. Håller tummarna!

Kommentera

