Bokfrågornas ABC del 20

Efter lite påskuppehåll med pausmusik är det nu dags för bokstaven T :

1. Berätta om en bok som handlar om turism!

2. Har du någon favoritbok som blivit tv-serie?

3. Vilken är din favorittitel?

4. Berätta om en bok där tillfälligheter spelar stor roll.

Som vanligt svarar du i en kommentar eller i din blogg. Jag vill hemskt gärna läsa vad du skriver och det blir lättare att hitta ditt inlägg om du berättar att du svarat genom att kommentera och/eller länka hit.

Mina svar kommer som vanligt i ett senare inlägg!

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Bokfrågornas ABC del 20

  1. Ping: Bokfrågornas ABC 20 – Fiktiviteter

  2. Helena skriver:

    Mina svar finns på bloggen.

  3. Ping: Mirthful’s bookblog » Bøkenes ABC – T er for trøtt

  4. Mikaela skriver:

    Bra frågor som vanligt=) Här är mina svar: http://booksoverpsychos.blogspot.com/

  5. Ping: Bokfrågornas ABC – T « Eli läser och skriver

  6. Ylva skriver:

    Nu har jag också svarat.

Kommentera

