Bokustoppen v.17

Jag hade helt glömt bort att undersöka Bokustoppen den här veckan. Inte mycket skada skedd då Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann ligger kvar som etta för tredje veckan. Dags att läsa om honom snart alltså.

Ny tvåa är Drottningoffret av Hanne-Vibeke Holst som jag gärna läser. Mycket nytt även den här veckan och en av dem är Den perfekte vännen av Jonas Karlsson som jag just har läst och kommer att skriva om under morgondagen. Skumtimmen, Stalins kossor och Vila på gröna ängar tillhör också de redan lästa och är dessutom nygamla på listan. Minst sugen är jag på att läsa Tårtgeneralen av Filip Hammar och Fredrik Wikingsson. Den glömda trädgården av Kate Morton tror jag också att jag klarar mig bra utan.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bokustoppen v.17

  1. mariasbokliv skriver:

    den glömda trädgården var bra tyckte jag, räkna inte ut den helt… (precis vad man vill höra med meterlånga vill läsa-listor…)

Kommentera

