En riktig tegelsten

Innan jag gifte mig hade jag samma efternamn som Per Hagman och det var därför ganska naturligt att läsa hans 90-talsromaner Cigarett, Pool, Volt och allt vad de hette. Sedan tappade jag bort honom. Tills nu. Eller rättare sagt i veckan, då hans nya bok Vänner för livet oväntat damp ner i brevlådan. Det låter som en riktigt bra bok, helt annorlunda än de tidigare som jag läst. Dags att återupptäcka min gamle namne alltså. Lite skrämmande med de 605 sidorna ändå…

Igår fanns en trevlig artikel om den skygge författaren i DN. Det unga 90-talets wonderboy…

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till En riktig tegelsten

  1. Ping: Tweets that mention En riktig tegelsten | Lilla O -- Topsy.com

Kommentera

