Dags för omkörning

Ibland är det extra kul med ett bokpaket i lådan. Idag kom ett ordinärt paket från Forum med ett mycket, mycket efterlängtat innehåll. En av mina absoluta favoritförfattare har nämligen kommit ut med en ny bok. I slutet av maj, då jag skriver om På andra sidan solen, hoppas jag återigen kunna hylla Maria Ernestam.

Trots att det är ett tag kvar till recensionsdag och andra böcker egentligen borde gå före tror jag att den här godingen får spurta förbi. Jag ursäktar till och med att omslaget pryds av författaren, något som brukar irritera mig. Inte konstigt att bokbloggare skriver positiva recensioner när det är helt okej att bara läsa favoritförfattare. Då blir det sällan totalt platt fall.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dags för omkörning

  1. Ping: Tweets that mention Dags för omkörning | Lilla O -- Topsy.com

Kommentera

