Pocketkedjeuppdatering

Halvlek i pocketkedjan och dags att sammanfatta lite. En kul idé är det helt klart, men jag har haft svårt att hinna läsa alla böcker. En varje gång har det dock blivit och flera av dem skulle jag aldrig läst annars.

Böcker som jag fått av Marita och skickat vidare är:

Syskonkärlek

Kärlekens historia

En andra smekmånad

En av de andra böckerna håller jag på att läsa just nu och resten vill jag definitivt läsa.

Böcker som jag skrivit om och sedan skickat vidare till Hanna är:

80º från Varmvattnet

Dyngkåt och hur helig som helst

Hon har också fått några böcker som jag inte läst, men vill läsa.

Dårens dotter

Mr Tourette och jag

En kul idé det här! Ska försöka läsa ikapp i sommar och återkommer då med nya uppdateringar.

Jag har som mest fått en bok som varit hos två tidigare bloggare, tre med mig alltså. Jag undrar hur långt mina böcker har vandrat.

En full bokhylla är en rikedom är den som håller i trådarna!

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Pocketkedjeuppdatering

  1. Ping: Tweets that mention Pocketkedjeuppdatering | Lilla O -- Topsy.com

  2. Helena skriver:

    Jag har läst och skickat vidare både 80 grader från varmvattnet och Dyngkåt och hur helig som helst som jag fått från Hanna men sen vet jag inte hur det gått för dem😉 (Skäringers bok skickade jag i senaste paketet så det återstår ju att se vad Marie tycker om den och om hon skickar vidare eller ej).

Kommentera

