Nöjd med bytet

Jag gav bort fyra böcker igår och fick en. Det var Främlingen av Albert Camus som jag var tvungen att lämna tillbaka till biblioteket i måndags innan jag hunnit läsa den. Ett riktigt lyckat byte för min del alltså. Jag hann inte in till Göteborg för bytet på Järntorget, lyckades inte heller hitta någon bokbärare att spontanbyta med, eller för den delen vandra till biblioteket under lunchrasten, men utanför fanns ett bokbytarbord. Ett litet minibokbytarprojekt alltså. Ganska trevligt det också!

Hur firade du Stora Bokbytardagen?

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nöjd med bytet

  1. Tyvärr inte alls🙂
    Men det är en bra idé som jag hoppas får leva vidare och växa sig större. Jag försöker istället med ett bokbyte via bloggen.

  2. Bea skriver:

    Jag hann aldrig in till Järntorget men vi körde också ett minibyte på jobbet, bla. bytte hela Harry Potterserien på engelska ägare! Jag bytte till mig Fakta om Finland och är glad för det lilla🙂

Kommentera

