Bokustoppen v.21

Bokus lockar med billiga pocketböcker och då förändras såklart topplistan. Nu har jag turen att ha läst den nya etta,  Vi ses på Quentins av Maeve Binchy som är en okej bok, men definitivt ingen av författarens bästa. Den handlar om restaurangen Quentins och en massa nya och gamla bekanta.

Hundraåringen är den enda boken kvar från förra veckan annars är det idel reatitlar. De flesta lockar inte så mycket, men Kangers första bok om Elina Wiik Första stenen, var riktigt bra, men jag kan inte fortsätta med del 5 direkt.

Kvinnan som var en fyr av Viveca Lärn kan jag också tänka mig att läsa. Saltön är ingen jättefavorit, men andra romaner av Lärn som jag läst har varit bra. Så länge solrosorna blommar och Livet är inte lika lätt är riktigt bra. Jag tyckte också mycket om Maj.

Det här inlägget postades i Böcker. Bokmärk permalänken.

Kommentera

