Ny topplista på nya Bokus

Bokus har bytt utseende och då har alla böckerna på Pockettoppen blivit nya. Så är det egentligen inte, då ettan är samma gamla vanliga hundraåring, men jag antar att det nya formatet gör att allt börjar om på nytt. Det ser således ut som en väldigt ny och fräsch lista om man inte varit med förr.

Mia Skäringer har äntligen letat sig upp på listan med sin fantastiska bok Dyngkåt och hur helig som helst. Den får ni inte missa.

En riktigt mysig bok är också Eldflugornas sommar av Maeve Binchy. Den har några år på nacken och det var längesedan jag läste den, men jag minns att jag gjorde det med ett leende.

Vill du se hela listan så hittar du din här. Nu ska jag klicka runt och se vilka förändringar som skett på sajten.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

