Istället för blommor

Varför ska man ha krukväxter när man kan ha böcker istället?

Frågan är bara hur man binder en midsommarkrans av dem?!

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Istället för blommor

  1. Morrica skriver:

    En mycket bra fråga! Jag har ställt mig densamma, fönsterhyllor är ju idealiska som bokhyllor, och snyggt blir det också, se bara så färgglada dina staplar är!

    • Lilla O skriver:

      Visst är de snygga mina blommor och dessutom anledning till att det här kommer att bli en renodlad bokblogg ett tag framöver.

  2. Annika skriver:

    Ha ha, bra fråga! Jag såg en bok i din hög som jag bara måste läsa: Död mans fotspår av Peter James. Jag har tyckt bra om hans tidigare böcker och jag är mer än nyfiken på den fjärde i serien om Roy Grace.

  3. Lilla O skriver:

    Har inte läst den ännu, eftersom jag inser att jag borde inhandla (eller låna första boken) istället för att ge mig på nummer fyra. Pluggade i Brighton och skulle gärna läsa ett gäng böcker som utspelar sig där.

  4. Katarina skriver:

    Enda nackdelen är att omslagen bleks av solen.

    Jag håller med Annika om Peter James, jag gillar också hans böcker.

  5. mariasbokliv skriver:

    problem uppstår när man är lika galen i krukväxter som i böcker, det finns inte plats till några bokhögar i mina fönster…

  6. Bokbiten skriver:

    Äh, det går inte binda kransar av krukväxter heller!🙂

Kommentera

