Bokustoppen v.25

Nu verkar Pockettoppen ha hämtat sig efter alla förändringar på Bokus hemsida.

Ny etta den här veckan är Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson som jag skrivit om här. Ingen favorit alls.

Några böcker är nygamla på listan, men Svart Ros av Nora Roberts, del två i trädgårdstrilogon, som jag hade i min midsommarbukett är helt ny. Dags att läsa något av henne kanske.

Många av de böcker som finns på listan har jag redan läst och de flesta kan jag tänka mig att läsa. Hela listan finns här.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bokustoppen v.25

  1. Paperback Lover skriver:

    Ja, hur kommer det sig att Bara vanligt vatten ligger etta?

Kommentera

