Bokustoppen v.27

Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson biter sig fast på förstaplatsen även denna vecka, Dyngkåt och hur helig som helst kvar på plats två och Tre sekunder av Roslund & Hellström är god trea. Måste verkligen börja beta av deras böcker. Har Box 21 och Edward Finnigans upprättelse i hyllan, men det blir liksom aldrig dags för dem.

Elsas mode av Sofi Fahrman är ny på listan på plats 10, annars består listan av gamla bekantar.

Hela listan hittar du här. Är det inte dags för Bokus att sponsra oss med böckerna på förstaplatsen snart med tanke på all gratisreklam de får? 😉

Detta inlägg publicerades i Böcker och märktes . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bokustoppen v.27

  1. Lilla Anna skriver:

    Jag fick Box 21 av mamma för hon tyckte att den va så bra och att jag skulle läsa den. Men den va så jobbig i början att jag fick sluta. Den fick mig att må dåligt. Fast sånt där beror ju en hel del på dagsformen så jag ska ge mig ikast med den nån gång.

Lämna en kommentar